2013. július 28., vasárnap

Hatalmas Rákosi Mátyás mellszobor - Jelenlegi ára: 1 Ft

Az egykori magyar kommunista népvezér Rákosi Mátyás óriási mellszobbra!
Valamikor egy aulában díszeleghetett, a bölcsek selytelmes mosolyával az arcán, aztán hirtelen 56-ban a történelem vihara egy padlásra száműzte, ott is volt egészen mostanáig...
Nagyon alapos munkát végezve szinte az összes róla készült szobrot elpusztították, ritka ha felbukkan 1-1 darab, de ekkora biztos, hogy nem volt és nem is lesz a közeljövőben.
Ez tényleg (ha tetszik, ha nem) a történelmünk egy darabja, sajnálni fogja ha kihagyja!
Anyagát tekintve gipsz, üreges a méretei pedig 70 X 80 cm, jelzés nincs rajta. Monumentális munka, talán a képek nem adják vissza, de igazán mellbevágó élmény szemtől-szembe állni vele.
Én csak lehoztam és lefotóztam, nem nyúltam hozzá, nem takarítottam, ez a leendő tulajdonosra vár, bár szerintem ez így patinásan az igazi érték: )
Mivel nem volt semmilyen árverésen még csak hasonló darab sem, így az árát én magam sem tudom megmondani. Döntsönek az érdeklődők! 1FT NMÁ!
Kérem nézze meg a többi termékemet is, köztük számos ritka könyvet talál!


Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2013-08-14 20:00
. Hatalmas Rákosi Mátyás mellszobor - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése