2013. május 30., csütörtök

Nokia C3-01 Touch & Type, Telenor, Karcos! - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

 Telefoncsere miatt eladóvá vált szeretett telefonom!
 A készülék tökéletesen működik, egyedüli hibája az, ami a képeken is látszódik : esztétikailag nem mondhatni újszerűnek.
Használat közben az érintőkijelző kopását észre sem venni szinte, kikapcsolt képernyőnél jól látszódik hogy már erősen zsebkopott, a funkciógombok (hívás indítása, befejezése) is eléggé kopottak, a számbillentyűk teljesen karcmentesek, hátlapja enyhén karcos, két kisebb benyomódás látható rajta.
 Minden funkciója működik (kamera is - 5Mpx!, Wi-fi, stb! ) Az érintőkijelző is jól működik, a gombok is - ha megtartanám én személy szerint új köntösbe tenném (érintő panellel együtt) de nem kivánok vele foglalkozni, meghagyom másnak, ezért indul annyiről a licit amennyiről : )
Próbáltam mindent fotózni!
 Szokásos Nokia minőség, jó akksival!
 Állandó használat mellett néha előfordult olyan (havonta 1-2 alkalommal) hogy a billentyűzárat amit az érintőn kell kioldani, nem tudtam kioldani mert nem reagált, de nem lefagyás miatt mert hivás fogadni tudtam közben. Ez nem tudom mitől lehet, de a használatát nem befolyásolta, és mint irtam, ritka.
Jó licitálást!
Amit adok hozzá:
- 1db Nokia C3-01 telefon, telenor függő
- 1Db BL-5CT akkumulátor
- 1Db töltő
Memóriakártya NEM jár hozzá!
Igény esetén - és felárért - gyári Nokia bluetooth headsetet is tudok adni hozzá, de azt nem mindenáron adnám el, ezért nem hirdetem meg.


Jelenlegi ára: 5 800 Ft

Az aukció vége: 2013-06-01 22:43
. Nokia C3-01 Touch & Type, Telenor, Karcos! - Jelenlegi ára: 5 800 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése