2013. április 1., hétfő

LEGOLCSÓBB 10" TABLET BŐR TOK BILLENTYŰZET - Jelenlegi ára: 3 700 Ft

A TERMÉK RENDELÉSRE ÉRKEZIK, A VÉTELÁR ÉS SZÁLLÍTÁSI DÍJ SZÁMLÁMRA TÖRTÉNŐ BEÉRKEZÉSÉT KÖVETŐEN RENDELEM MEG.
A SZÁLLÍTÁST 2012. 12. 01. ÓTA A KÍNAI POSTA 15-60 NAP KÖZÖTTI INTERVALLUMBAN TUDJA TELJESÍTENI, HA EZ NEM FELEL MEG , AKKOR KÉRLEK NE LICITÁLJ !!!
TABLET BŐR TOK , BILLENTYŰZET
10" Android Tablet PC-hez USB-s billentyűzet
 
 Anyaga: műbőr
Színe: FEKETE
Mérete: 10" TABLETHEZ VALÓ 29. 2cm(L)  x 20cm( W ) x 4. 2cm (H) 
Mágneses kapcsos.
Olyan, mint egy könyv.
A billentyűzet USB- keresztül csatlakozik a tablethez.
Az USB csatlakozó noRMÁL MINI VAGY MICRÓ JELEZNI KELL NEM EMAIL FORMÁJÁBAN!! NEM A KÉRDÉSEKRE ADOTT VÁLASZOKNÁL!!!, CSAK A MEGRENDELŐ LAPON A MEGJEGYZÉS ROVATÁBAN FELTÜNTETETT USB TÍPUST FOGADOM EL AMENNYIBEN OTT NEM SZEREPEL SEMMI, AKKOR NORMÁL USB-VEL ÉRKEZIK!
NEM MINDIG ÉRHETŐ EL MINDEN USB CSATLAKOZÓ, ILYENKOR NORMÁL USB-VEL FOG A TERMÉK ÉRKEZNI!!!
Kérem vásárlás előtt olvassa el a feltételeket, és ennek tudatában vásároljon!!
FONTOS Tudnivalók:
Fizetés:  csak banki előreutalással! A termék előreutalás után kerül megrendelésre
RENDELÉS KÜLFÖLDRŐL:
Minden vásárlásnál mint közvetítő veszek részt, garanciális javításra, cserére nem vagyok jogosult, de az ilyen igényeket nekem kell jelezni és én segítek benne természetesen.
A vételár beérkezése napján én megrendelem a terméket, 2-3 munkanap amíg feldolgozzák a rendelést és postára adják Kínában, a többi a China Post gyorsaságán múlik.
A termék átvételétől számítva 6 napja van, hogy jelezze felém , ha esetlegesen hibás terméket kap, vagy elromlik időközben, vagy nem a rendelt terméket kapta, hogy a cseregaranciát vagy a vételár(postaköltség nélküli ár) visszatérítést érvényesíthessem.
Ebben az esetben is vissza kell küldeni Kínába a terméket a saját költségén, kivéve ha a rendelést én adtam le hibásan, de én jól kaptam! Kizárólag a megrendelés megjegyzés rovatában feltüntetett információkat tekintem hivatalosnak, az utólag email, sms stb. kéréseknek megpróbálok eleget tenni, de ilyenért semleges, negatív értékelést nem fogadok el!
A szállítási idő a China Post szerint átlagosan 15-60 nap Magyarországra, de ettől hosszabb idő is előfordulhat, a csomag nyomon követhető, én folyamatosan ellenőrzöm.
A termékre gyártói garancia van, mely külföldön érvényesíthető, az oda szállítási díj Önt terheli(úgy mint Magyarországon)minden esetben.
A garancia ideje a termék vételárától függ(posta költség nélküli ár):
9999Ft-ig 1 hét
29999Ft-ig 1 hónap
30000Ft-tól 3 hónap



Jelenlegi ára: 3 700 Ft

Az aukció vége: 2013-04-04 20:12
. LEGOLCSÓBB 10" TABLET BŐR TOK BILLENTYŰZET - Jelenlegi ára: 3 700 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése