2013. április 14., vasárnap

Iphone/Ipad S tartó Azonnal - Jelenlegi ára: 499 Ft


Iphone/Ipad S tartó Azonnal
Szín: fehér / fekete Opcionális Anyaga: műanyag Méret (cm): 4. 3 x 2. 5 x 1. 5
Személyes átvételre Budapesten a 9. és 11 dik kerületekben van lehetőség. Sima egyszerű levélként NEM AJÁNLVA 185 forint/db több darab esetén +80 forint /db. Ajánlott NEM elsőbbségi levélként 499 forint/db több darab vásálása esetén +80 forint/db Ajánlott elsőbbségi levélként 599 forint/db több darab vásálása esetén +80forint/db.  
 
  Kérlek ezt vedd figyelembe a licitáláskor!!!!    
Visszajelzések: Korrekt eladó. Elégedett voltam mindennel szép árut kaptam. Sok ++++++++++++++++++!!!!
Korrekt, megbízható eladó. Ajánlom mindenkinek
Pontos, megbízható eladó. Bár külföldről rendelte a terméket, tehát hosszabb volt a kézbesítési idő, még így is elég gyorsan kézhez kaptam a terméket. A csomagolással volt problémám (Tesco-s zacskóban, ragasztószalaggal körbetekerve kaptam meg). Ettől eltekintve mindenkinek ajánlom, akinek nem okoz problémát, hogy kicsit többet kell várnia a termékre. : ) A termékekkel teljesen elégedett vagyok. Az kapott információk is korrektek. Köszi



Jelenlegi ára: 499 Ft

Az aukció vége: 2013-05-02 18:53
. Iphone/Ipad S tartó Azonnal - Jelenlegi ára: 499 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése